V prvním testovacím kole využívání programu WeBWorK mají všichni studenti neomezený počet odpovědí. Pochopitelně mne zajímalo, jestli studenti tipují nebo počítají. Databáze je k dispozici a export do cvs spojený s malým cvičením v Rku hned zjeví pravdu. Někteří experti vylétávají ze společného trendu, ale jinak se nic překvapivého neděje. Snad jen že obor nábytek má více nakloněnu elipsu charatekrizující rozložení bodů. A zase je prostor na fantazie, proč to tak je a jak k tomu došlo ... :)
Ve WeBWorKu je možno zapnout získávání ohodnocení (jak to přeložit?) za některé situace nebo za prokázání určitých dovedností. Například budoucí ing ("inža") může být Gradient Ninja za prokázání dovedností týkajících se výpočtu příkladů s gradientem. Nebo můžete mít odznáček za odpovězení tří správných odpovědí v řadě ( Three in a row ), nebo dokonce pěti ( You are in the fire ). Také postupem času získáváte vyšší a vyšší level. Zkusil jsem pro větší zábavu tyto funkce zapnout a nastavit. Nedá se říct, že by vše fungovalo hned od začátku, jak má ale díky opensource přístupu se i bez znalosti programování daly určité věci přiohnout, opravit, nastavit lépe. Takže hotovo a teď se student může stát Difuzním Ninjou nebo čímkoliv jiným. Hračičky a kde na to člověk bere čas? Nejedná se jenom o zábavu. Je to i prostředek jak říct: "Toto je pro mě důležitější úloha, než ty další. Tento problém je nějakým způsobem zásadnější, udělej si poznámku, protože se tu buď ukazují aplik...
Komentáře
Okomentovat